بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی باید از بین بد و بدتر یکی را انتخاب کند!

 

http://esesclub.com/public/album_photo/54/e4/08/8d378_5419.jpg?c=21c4

 

مع الوصف؛باید قبول کنیم که جدایی نا بهنگام و بد موقع بازیکنان استقلال و احتمالا دیگر ملی پوشان تیم های لیگ برتری حاصل حمایت و برنامه ریزی  مدیران فدراسیون فوتبال که با استفاده از اعتبار کروش  صورت گرفته و با شانتاژهای رسانه های داخلی و فراهم کردن زمینه ی جدایی ملی پوشان با نوشتن مقالات و مطالب مختلف در چند رسانه خاص و سکوت دیگر رسانه های متعادل و میانه رو فقط و فقط  جهت هر چه قوی تر شدن تیم ملی برای انجام سه بازی خود در جام جهانی می باشد.
منتهی برنامه ریزی ها فوق آنقدر مضحکانه و ساده بوده که حتی هواداران معمولی فوتبال نیز متوجه شوری آش پخته شده برای فوتبال ایران شده اند.
اینکه بعضی از رسانه ها در خصوص قلیان کشیدن دو بازیکن مدتها به بحث می نشینند و مطالب مختلفی را در رسانه های خود کار می کنند،چطور بابت این انتقالات غیر منتظره و قبلا تکرار نشده هیچ گونه واکنشی از خود نشان نمی دهند برای خیلی ها جالب و صد البته غیر قابل هضم می باشد.
ببینید حتی مدیر عامل استقلال دلیل جدایی بازیکنان تیمش را مشکلات مالی و نداشتن تمرکز کافی در فوتبال ایران معرفی می کند و تا بازیکنی چون نکونام برای موجه کردن کار غیر منطقی خود مصاحبه ای انجام می دهد تا مثلا برای بعد از جام جهانی راهی برای بازگشت خودشان باز کرده باشد،واکنشی عادی نشان می دهد و وی را پسر کروش می خواند.
لذا باید به دوستان و کلا هواداران فوتبال بگوییم که بازیکنانی که از استقلال در این شرایط جدا شده اند احتمالا در منگنه بدی قرار گرفته بودند و آنها را در دو راهی حفظ منافع ملی و تعصب به پیراهن باشگاهی قرار داده و از آنها خواسته اند که یکی را انتخاب کنند.
این بازیکنان نیز خوب می دانند بعد از پایان بازی های جام جهانی و با رو شدن دلایل جدایی از باشگاههای خود،مردم و هوادارانشان توسط رسانه های داخلی در معذوریت های اخلاقی قرار خواهند گرفت و با میان کشیدن حفظ منافع ملی و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران احساسات وطن پرستانه آنها را قلقلک داده و در نهایت قبول می کنند که این تصمیم گرفته شده یک خرد جمعی بوده و بازیکنان  جدا شده کمترین تقصیر را در این نقل و انتقالات اجباری داشته اند!
هواداران فوتبال اگر خوب دقت کنید بجر جواد نکونام که یکی از ارکان اصلی این نقل و انتقالات جهت عادی جلوه دادن و باور کردن فوتبالدوستان،حاضر شده بود با تخریب کردن چهره فوتبالی و حتی حقیقی خود نزد استقلالی ها به جدا شدن دیگر ملی پوشان استقلال و تیم های دیگر لیگ برتری کمک کند و ازهجمه انتقادات هوادارانشان بر علیه بازیکنان محبوبشان تا حدود زیادی بکاهد،مابقی بازیکنان جدا شده تا به امروز هیچ حرفی بابت این برنامه و نقل و انتقالشان نزده اند و سعی هم نکرده اند تا کار خودشان را توجیه و یا منصفانه جلوه بدهند.
 خلاصه به نظر میرسد که امیر قلعه نویی و سایر مربیان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید تا دیر نشده رسما از طریق باشگاههای خود نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال کنند و در آن قید کنند که قول میدهند بازیکنان ملی پوش باقی مانده در اردوی تیمشان را بعد از اتمام جام حذفی و لیگ برتر دراختیار تیم ملی قرار دهند و بابت همراهی نکردن این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا هیچ اعتراضی نداشته باشند.
به نظر ما این تنها راه حل موجود بابت حفظ سه ملی پوش دیگر تیم محبوبمان می باشد .حداقل سود چنین تصمیمی تضعیف نشدن بیشتر تیم در بازیهای باقی مانده لیگ و جام حذفی می باشد و شاید با حفظ همین دو سه بازیکن استقلالی ها بتوانند یکی از دو جام  لیگ برتر یا جام حذفی را مال خود کنند. 
نتیجه:باید قبول کنیم که از بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم.شاید با موافقت عدم حضور سه ملی پوش باقی مانده در اردوی استقلال و بازی نگرفتن از آنها در لیگ قهرمانان برنامه ریزان این انتقالات به استقلالی ها رحم کرده و تا پایان بازی های لیگ برتر اجازه حضورشان در استقلال را بدهند.
تلنگر:شاید اگر یکی از بازیکنان باقی مانده در استقلال منتظر به دنیا نیامدن فرزندش نبود تا به حال سر از یک تیم قطری یا کویتی در آمده بود و شاید دو بازیکن دیگر هم در ترکیب استقلال درخشش نیم فصل اول و آن نمایشی که از آنها انتظار میرفت را در بازیهای دور برگشت نیز به اجرا می گذاشتند و مثلا در دقیقه 15 یک دیدار که با حضور سرمربی چشم آبی تیم ملی همراه شده بود، در کناره خط طولی به یکباره دچار کشیدگی عضلات همسترینگ پا هم نمی شدند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 11 / 1392برچسب:فوتبال ملی,استقلال,بازیکنان ملی پوش,نقل و انتقالات,جام جهانی برزیل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com